Hello world!

okej, vart ska jag börja? Det var jätte längesedan jag blogga nu, har hänt en massa sedan dess. Jag och johan har gjort slut, vi var ihop i ca 2 år och 7 månader, hade en jättefin tid tillsammans men det funkade helt enkelt inte mer. Jag har jobbat väldigt mkt, doscentrum sen fick jobb på sjukhuset, först på sjukhusetapotket och sen efter det har jag städat på sjukhuset och i sommars har jag jobbat på sjukhusapotket igen. Och nu är jag vikaire på malmen montessori :) Sedan jag bloggade sist har jag vart på ngra festivaler med, det är sjukt kul asså! hultsfred och emmaboda i år var awesome! Träffade en kille på emmaboda med, suprise.. haha och jaa, vi har börjat träffas en del dock bor han ju en bit bort..
 
Jag och Louise har också gjort våran andra resa ihop, 2011 åkte vi ju till gran canaria och nu har vi vart i grekland :D Vilken kul resa vi hade asså, sånt som bara händer på Zante.Haha
 
Sen träffade jag Malin, en helt underbar människa, när jag läste engelska b. Nu går det inte att skilja oss åt, hon är en true best friend.
 
Vet ni vad? Jag har ju hunnit flytta hemifrån sedan jag blogga sist med, jag och johan flyttade ihop till en jättefin lägenhet på tranadred. Men suck, nu bor jag hemma igen, haha så kan det gå. Men jag lovar ska inte bo hemma länge till. Som det ser ut blir det ju ingen högskola för mig nu så får ta och söka till våren sen och då ska jag inte bo hemma:)
 
ska försöka skriva snart igen!
Puss
 

jag och min bästa Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0