Glad midsommar, eller?

Igår jag var med min jobbar kompis Louise och vi prata om lite allt möjligt. En sak var midsommar, tänkt på hur det har ändras sen man var liten, när man var liten var höjdpunkten att ha på sig en söt midsommarkrans på huvudet och sen ta sig en dans runt stången. Vem gör sånt idag? Inte jag iaf, dom senaste åren har det bara handlat om att dricka sig full och festa loss, titta efter söta killar. Det sägs ju att midsommar är en av dagarna då ungdomar dricker välidgt mycket. Tycker det är lite tråkigt, jag vill ha en söt krans på mig idag, haha ska fan kolla med pappa om han kan hjälpa mig göra än :D

Men iår blir min midsommar annorlunda, ska fira den med min underbara pojkvän, iih! Får se vad vi gör, det kommer iaf bli trevligt och får se om jag blir lika full som förra året(n)...

MÅNDAG åker vi till peace and love, yäy!!
TISDAG fyller jag 20!!!!!!!


Pusss




7 månader i tisdags 22 juni.



Alex <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0