Baby it's a new age you like my new craze let's get together maybe we can start a new phase

http://www.youtube.com/watch?v=Wo1gNtWs_So


Tjo, längsedan nu vaa!
Hoppas alla hade en bra jul och nyår för det hade jag,
nyår börjades hemma hos mig med evelajna&josse,
sen iväg på lite olika fester, avslutades hemma med johan och en väldigt packad malin vid kl 4 kanskexD
Johan fyllde 21 år den 14:dje med, stor pojk han är :)
På fredag har vi vart tsmm två månader, kan inte bli bättre! he's the best:)
Idag hade vi bara en lektion, I love onsdagar :D
haha , 11-12.30 :D
Sen var jag en snabbis på åhaga, köpte choklad av evelina :D
mumms, den vart god :D Sen var jag på synundersöking, synen hade inte ändras mkt den :P
Hemma fixade jag käk, kollade på AA, sheat det är så spännade nu!
älskar andra avenyn, lätt bästa serien! :) Sen har jag kollat klart filmen Up, den vart rolig! hihi
aja, jag lovar jag ska bli lite bättre på att blogga! 
Nu ska jag sätta på Håkan dvd:n från p&l och stääda! :)



över ett år sen nu ... I miss you.

                                                                                                                                                           kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0