Ännu en lista.

Enjoy ;) (snodde från annika)

Namn:
Malin Maria Måneskiöld
Smeknamn: Mollan xD pappa sa det mkt när jag var mindre, nu kan emmy säga det ibland, inte ofta som tur är ;)
Anser du själv att du är snygg? Nej inte så vaa
Pepp just nu: No "pepp"
Hur många på din msnlista har du strulat med? Det tänker jag inte ens kolla efter :P
Är du svårflörtad? Njää:P
När är du född? 29 juni 1990
När blev du fotograferad senast? Vet inte ;P
Saknar du någon nu? Min Johan
Använder du icq eller msn? MSN
Har du en mobil? yees
När fick du senast en present? Jul
Vad drack du senast? Saft
Har du några högklackade skor? Ja
Vilken är din favoritfärg? Svart, Rosa
Har du blivit hotad via telefon? Nej
Goth eller pop? Pop
Vill du ha barn? Ja såklart
Vilken färg har du på dina underkläder nu? Vit
Hur ofta loggar du in på helgon? inte medlem
Längtar du till din nästa födelsedag? Ja fyfan :D
Brukar folk säga att du ser äldre ut än du är? Nee
Har du rakat dina ben någon gång? Ja
Vilka språk kan du prata? Svenska & engelska(lite iaf)
Skulle du kunna ha silikonbröst? Kanske
Hur många hål har du i öronen? 5 st
Hur många piercingar har du? 3 st
Hur många tatueringar har du? 2 st
Jag älskar: Mina vänner, Min familj, Min pojkvän
Jag hatar: kyla, spindlar
Just nu är jag: uttråkad
Just nu är jag inte: kåt, hahaha  :D
Är du snäll: Jaa
Är du blyg: I vissa tillfällen :)
Tycker du att du har fin dialekt? Mjo ;)
Vad har du på dig: underkläder, linne, jeans & tröja ;P
Hur mår du idag:  Bara fint tack (:
Hårfärg: Blondiee
Ögonfärg: Gröna
Syskon och deras ålder: Jesicca fyller 18, och tess fyller 15 i år ;)
Favoritdag i veckan: Lördag
Hårfrisör: Olika
Klädaffär: huum, typ gina
Favoritkläder: klänningar&kjolar är fint
Musiken: Håkan, Sp <3 och mkt mer
Dricker du: Det bör man, annars dör man ;)
Tycker du om fester: Love to party ;)
Tycker folk du är snygg: och det frågar du mig xD
Är du en gottegris: Mjoo
Är du modig: njäää, lite :D
Gillar du att prata i telefon: Jorå, om man har ngt att snacka om så:D
Livshemlighet: Finns nog ingen
När drack du sprit senast: för längesedan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0