Movies.

Jag och Johan hyrde filmer igår, jag tänkte rekommendra dom :)

My Sisters Keeper (allt för min syster):
Jätte bra film och väldigt sorlig. Den är lite som A walk to remember, man får följa Kate som lever lukemi. Och hennes mamma gör allt för att hålla henne vid liv, dom tar organ från hennes lillasyster Anna som föddes för att vara en donator till sin syter.
Man blir väldigt rör av denna film och tycker verkligen du ska se den om du inte har det.

Taken:
också super bra och spännande, inte allt för läskig heller. den handlar om Kim och Amanda som blir kidnappade när dom är på semster i franrike. Kims pappa är föredetta cia agent och gör allt för att rädda sin dotter...

Uninvited:
Denna film var en rysare, jag tyckte den var läskig fast inte allt för farlig. Tänker inte berätta så mycket vad den handlar om utan tycker du får se den själv :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0