Too lost in you

Godmorgon ;P
Tror ni jag orkade sitta hemma igår? Nej jag blev sjukt rastlös som vanligt :P
Så jag tog bussen till en kille som hette Joel, där var Simon & madden (: trevligt värre(:
Sen kom ngra fler dit med :D Sen tog vi bussen till stan och jag gick och mötte emmy. Vi hängde lite utanför trädgårn *host* och var inne lite på tonic, men det var ingen höjdare så vi drog hem :P Haha..
imorn äre skolan, usch.. men jag tror jag försöka pimpa min blogg med nu efter som jag är så grymm på webbdesignen :P haha
Idag ska inte göra så mkt, ska ut och övingsköra med pärlan och plugga teori med.
Men nu ska jag tvätta mitt hår, hihi.   

                                                                                                                                                 pusss&smek  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0