Make love have fun

Jag kommer klara det, jag måste klara det!
haha, för er som undrar vad jag ska klara så är det mitt teoriprov. är typ sista chansen!

Idag har jag hunnit med en del, först skolan. Fick min klassföretåndade som handledare för projketarbetet, det sööög. Sen igår fick vi reda på apu plats, jag ska vara på bodagården 1-3 år (:
Sen var jag på körskolan och plugga, sen hem och käka pannkakor! Åh, vad det är gott!
Sen var det barngympan, dock är vissa av dom lite jobbiga! men jag och systeryster ska se till att få pli på dom små liven :)

Imorn har jag inga lektioner (Y) fast info om projketarbetet i aulan och på torsdag ska vi ta kort, alltid lika hemskt! 


                                                                                                                                  puss&kram,skumbanan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0