One look and you take me higher.

Tjohej!
Sitter här och försöker skriva en apu-uppgift om normer,värden,utveckling och lärande. Men attans så svårt det är, vet inte vad jag ska skriva.
Igår efter skolan var jag och solade, sen träffade jag älskade evelina :) vi tog en kaffe & tjöta lite. du är underbar <3 och lycka till imorn!

Idag var jag i skolan dårå, det funkade väll, dock satt jag bara och strirra in i skärmen på webbdesingen! inte kul, menmen! efter skolan har jag vart hemma bara, kollade andra avenyn:D sovit lite, och nu har jag vart och harf min gymnastikgrupp, dom var bara 12 st idag, så skönt :D
Men nu är det nog mat... Puss och kram!

__________________________________________________________


Malin & Evelina "Evelajna" den 7/2-08




Malin & Evelajna den 11/1-08

Tänk att vi snart gått tre hela år tillsammans min pärla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0