Ny design!

Tjo!
Visst är min blogg snygg? Får tacka Annika som var så snäll och ville hjälpa mig :) http://wacker.blogg.se där är hennes blogg, check it out ;)
Idag var det skola, dock inte länge från 10 till 12 typ :) Sen har jag vart hemma och kollat på Andra Avenyn, det avsnittet hade visst sänds i söndags ;O ;P Efter det tog jag en powernap i nästan två timmar, sjukt skönt :)
Vid 18 blire barngympan näst sista gången innan jul, Tiden går så sjukt fort :P haha
Imorgon ska jag & Johan se new noon, nice :)



                                                                                                                                                                 puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0