I'm in heaven when you kiss me.

Hejhej,
nu har ännu en helg gått, fort som vanligt.

Fredags:
Sista dagen på apun, så tråkigt. Trivdes ju så bra där och känner verkilgen inte för att dra tillbaka till skolan. Menmen vad gör man, till sommarn blire ju äntligen studenten =D
Efter apun gjorde jag inte mycket, sen drog jag ner till stan och mötte Johan. Vi gick på bio, såg bröllopsfotografen, det var helt okej :) rolig & så, fast lite tråkig ibland ;P  Efter bion drog vi hem till mig en stund :)

Lördag:
Uppe tidigt, innan 6. Var ju tvungen att tvätta håret innan vi skulle dra till fristad och vara fuktionärer för mariedal cup. Vi skulle vara där 8-17, första timmarna gick rätt fort, sen vi lunch blev det seegt. Men vi spelade kort & hade skoj endå:) Emmy råka låsa in ngra killar med xD fyfan så kuuul det var xD Sen kom det ner två killar i kalsonger och fråga om ngn kunde låsa upp deras sovsal för dom hade blivit utelåsta, så cicci följde med dom för att låsa upp men dom ville ha med henne in i rummet och grejer så hon gick därifrån. haha bra gjort ;)
Sen kom killarna ner till oss och ville spela klädpoker xD hahah, dom hade ju bara kallingar ..
När vi var klara i fristadskolan åkte jag hem, lite senare kom johan förbi och vi drog ner till boråshallen för att kolla lite, satt la där i två timmar eller ngt. Fast det var inte jätte kul, fotboll är ju inte så jätte roligt xD haha
sen drog vi hem till mig och kolla film :)

Söndag:
Jag har slöat ända till Johan åkte hem nu vid 4,
sen har jag duschat & drukit kaffe och nu sitter jag här.

v


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0