den 27 maj 09.

Tjoohejs!
Skolan suger verkligen, orkar inte mer, men som tur är det skolavsluting snart:D Den 11 juni ;D
Sommarn kommer bli bäst, den 24 juni blire borlänge och peace and love med emmy :D
Sen ska jag jobba 8 veckor och tjäna mkt pengar ;D I augusti/september åker jag och emmy utomlands med(: kommer bli så kul;D
Ska pierca mig i bröstvårtan med och ny tatuering på benet ska fixas ;D
Emmy var modig och piercade sig igår i bröstvårtan, så modig hon är (;


Lyssnar på Johan Palm nu, gillar verkligen han. Fattar inte vrf alla hatar han?
Herregud, avundsjuka heter det! :P
Aja, har sovmorgon imorn, börjar 10.10 (; Nu ska jag dra mig till sängs!


pusspuss

Kommentarer
Postat av: sanna

euuuuuuuuuuuw!!! haha

2009-06-04 @ 16:42:54
URL: http://sannajohannesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0