I'm all yours baby.

Vilken dag :) först skolan, hade demostraiton på kommunatiktion. jag gjorde soda stream läsk & fick vg ;D böm var helt paff :D det var kul ;D evelajna joina med hem till mig, hon sätte upp mitt hår & fixade massa :) sen sjöng vi lite lite singstar med, sen åkte hon hem. En stund senare gick jag till tranadredskolan för att ha barn gymnastik. det var skojsigt ;D barnen var underbara (; imorrn har vi livräddning i badhuset första lektionen, tror dock att jag inte kommer vara med eftersom jag inte får bada medans min piercing läker & det var ju liksom förra måndagen jag gjorde den :P imorrn ska jag försöka ta mig ner till friskis och träna med, känner mig så jävla lat nu för tiden, men det ska det bli ändring på, 
gaah iv val till trean måste vara klart på onsdag så ska kolla på det med mamma nu!

tjing 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0