I see heaven in your eyes.

gaah, vilken dålig start på dagen! Började med att jag vaknade halv 8, och skolan börjar vid 8. Så stressade lite smått, sen när jag skulle gå och hämta min väska så hade jag fått ett sms från jesicca att hon hade tagit min jacka.. Och i min jacka låg typ alla mina saker, busskort & nycklar. Så jag ringde henne som en dåre och hon svara inte så jag fick väcka mamma & be henne köra mig till bäckäng så jag kunde få min jacka. Tydligen hade jesicca kommit på att hon hade min jacka när hon var i skolan. jävla nöt hon är!!! :@ memmen, innerst inne älskar jag henne. Nu är jag iallafall i skolan, har sammhällskunskap & det suger..

ska nog träffa martin ikväll, då blir jag nog på bättre humör! :)

take care


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0