En vän är någon som vet allt om dig och ändå tycker om dig.



Detta inlägg är till er mina bästa vänner!

Evelina Lundahl;
Oj jag vet inte hur länge vi har kännt varnadra, men det är en del år nu. Det känns som jag känt dig i en evighet gumman. Du får mig alltid att må bra, du är en såndär bästavän alla borde ha <3 När vi ses har vi alltid kul och vi kan prata om allt.
Kan verkligen lita på dig med sötan! Du är en ängel, jag älskar dig. Utan dig är jag ingenting.

Emmy Augusston;
Vad skulle jag ta mig till utan dig?;O Du finns alltid för mig när jag behöver dig. Dig har jag kännt i ca 6 år nu, tänk att det har gått så många år sedan jag flytta till Borås. Vi har nästan alltid varit bästa vänner och det är inte ofta det går en dag utan att vi pratar eller ses. Vi bor ju så himla nära varnadra med, men hur ska det gå när jag flyttar nu då?:P Du är underbar Emmy, jag är så glad att jag träffat dig. Kommer ihåg old times när vi hitta på massa skojiga saker, fast det gör vi nu med iof. Jag älskar dig så mycket, glöm inte det. <3

Ni är inte glömmda, ni vet att jag älskar er med:
Evelina "Evelajna" & Annika <3

Kommentarer
Postat av: evelina,

Aw, Malin, du är fan det bästa som hänt mig, och jag älskar dig sjukt jäkla mycket! <333

2009-01-16 @ 18:21:07
URL: http://kanelle.blogg.se/
Postat av: emmy

fan vad söt du är ! Jag älskar dig meeeed meest av allt <3 bästa vänner

2009-01-16 @ 23:44:59
URL: http://eemmyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0