No life!

Jag har inget liv och fördriver tiden med att fylla i listor =)


BRUKAR DU:
Peta dig i näsan:
haha, ja det gör nog alla någon gång ibland! ;)
Titta på dig själv i spegeln: För ofta, är beroende av det
Gnälla: Joo..
Skrika: Ja, det med!
Sova: Jaa det är så härligt :)
Ha ångest: Inte så oftaa
Skada dig själv med flit: Näj!
Ta mediciner du inte borde ta: Nej
Vilja dö: Neej
Drömma mardrömmar: Inte ofta :)
Drömma sexdrömmar: Haha, har hänt ;)!
Ta droger:
kaffe & cigg är min drog =)
Försöka vara annorlunda: Jag är annorlunda! :)
Klä dig i svart: Yes, I love black :)
Gå till kyrkan: Never
Gå i skolan: Ja
Röka: Inte varje dag iaf :)
Ha sex: Nämen fy, sånt håller jag inte på med ;)
Ljuga: Nä bättre att hålla sig till sanningen:)
Hata folk: Nej, inte direkt
Lita på folk: Jaa

VEM:
Saknar du:
Farfar & Atlas ;(
Vill du döda: Nej hade aldrig vågat döda någon, kanske en spindel bara, men det vågar jag icke heller ;)
Rörde dig sist: Vaddå rörde? Det var la typ lukas som är en hund =)
Vill du slå: Jag slåss inte (A)
Kysste dig sist: Johan :)
Vill du kittla:
ingen
Kramade du sist: Farmor tror jag det var (:
Vill du prata med: vem som helst:)
Skrek du på sist: Haha, mamma kanske? jag vet intee
Vill du vara som: Vill vara mig själv :)
Sårade dig sist: Jadu,
Vill du bli galet full med: med någon av min söta vänner eller min älskling johan :)
Gjorde dig riktigt glad senast: Lukas har gjort mig massa glad :) Och igår gjorde min babe & evelina mig mycket gald :)
Fick du sms från senast: Johan
Ringde dig senast: Evelina
Är vackrast på jorden: Oj, svårt .. Orlando Bloom är ev av dom iaf

HAR DU:
För många vänner:
Kan jag inte påstå nej.
Förföljelsemani: vaad?
Tvångstankar: Mjoo
Någon annan psykisk sjukdom: nää?
Någon fysisk sjukdom:  nää?
Någon skada: nää?
Färgat håret: Många gånger
Brutit några ben: Nej :)
Några piercings: Öron, läppen, näsan & navlen :)
Egen dator: Yepp
Bra självförtroende: tyvärr inte
Kysst någon: Om jag har ;)
Haft sex: Jo jag har ju detta;P
Köpt kondomer: Nopee
Tagit nakenbilder: Nej
Sagt jag älskar dig till någon idag: nej
Bjudit ut någon: Humm ..
Varit kär: jag är kär :)
Dumpat någon:
ja
Stulit någonting: Nää
Lämnat landet: jo, fast bara för semester
Tuttat eld på nått: jaa fast inte med flit
Gjort något olagligt: Think so

HUR:
Går du:
mäh, vilken fråga
Svarar du i telefonen: Det beror på vem som ringer :)
Fördriver du tiden: musik eller fyller i listor som denna x)
Mycket pengar har du: För lite ;)
Tjänar du pengar: studiebidrag mest
Ofta diskar du: aldrig, vi har diskmaskin ;)
Ofta städar du: Typ en gång i veckan kanske
Många stör du dig på: ...
Ofta träffar du din familj: Varje dag oftast..

TROR DU:

Att du kommer bli något:
jag kommer väl alltid vara något?
På gud: nej
På rymdvarelser: nej
Att folk tycker om dig: Finns la alltid någon idiot som gör =D
På ett liv efter detta: såklart
Att fiskar kan tänka: Dom har la inte ens gång hjärna?
Att du kommer leva länge:
Hoppas iaf


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0