En lista ..

Utseénde

1. vilken ögonfärg har du: Typ gröna
2. hur lång är du: 158
3. vilken hårfärg har du: blond
4. långt eller kort hår: långt och slitet äckelhår, men I like it ;)
5. piercingar i anisktet: näsan & läppen
6. vilken ögon färg skulle du vilja ha: bruna
7. hur lång skulle du vilja vara: låång, eller så alla klänningar passar iaf xD
8. vilken hårfärg skulle du vilja ha: den jag har :)
9. vill du ha kort eller långt hår: Låååånt
10. skulle du vilja ha piercingar : jo septum hade vart nice ;) får nog ta det :D

Senaste du

11. åt mat: godis om det är mat?:P
12. drack: kaffe
13. du fick sms av och vad de stod: från johan  jaa va skönt ;) puss
14. du skrev sms till och vad du skrev:  vet inte, mina sms sparas inte ;P men det var nog till johan iaf :)
15. sa: ngt till pappa nu när jag gick
16. kramade: hum, vet inte, johan eller evelajna i skolan kanske :)

kärlek

21. är du singel:  nä
22. ditt förra förhållande va med: haha, pontus
23. ditt längsta förhållande: typ 4 månader.. jag vet jag är kass.
24. med vem då: Pontus
25. när någon säger din första kärlek vem tänker du på då: Pontus
26. är du fortfarande kär i personen ovan: Nej tack och lov =)
27. gillar du någon just nu: jaa
28. hur många seriösa förhållanden har du haft: typ 2 kanske.. dom andra är lite oseriösa
29. vill du vara singel: Nä
30. vill du gifta dig: jaa när jag blir äldre :)
31. Vad heter din nuvarande pojk/flickvän: Johan
32. Vem var det du kysste sist: Johan

vänskap

33. de som vet mest om dig: jag själv, min familj, emmy
34. den vän som du har kännt längst: Annika har ju vart med mig sen barndomen typ:)
35. flera bra kompisar eller bara en allra bästa vän: både och
36. någon du saknar att umgås med: Atlas :(
37. en av dina bästa flickkompisar: vill nämna fler än en
38. någon kompis som bor långt ifrån dig: ..
39. den du har mest minnen med: Emmy och jag har nog gjort allt nästan iaf ;)
40. bra vänner du inte träffar ofta: ..
41. har du någon gång varit vän med någon som du inte tycker om nu: Jaa :P

övrigt

42. musiksmak: håkan & sp <3
43. sport: nejtack
44. galen eller lugn: lite av båda?:)
45. har du någon gång hört att du sjunger bra: haha neej
46. dricker du alkohol: joo
47. har du hört att du borde bli modell: mjo.. blää;)
48. något speciellt du alltid har på dig varje dag:  mitt p&l armband :)
49. vad tänker du på just nu: ingen :)
50. vem saknar du? Atlas

Kommentarer
Postat av: emmygoodwin

:):)

2009-12-18 @ 13:32:18
URL: http://jonesochgiftet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0