'Cause I need you more than just for tonight.

Tjo!
sitter i skolan och jobbar med grupparbete om flytingbarn, väldigt segt. Sen är jag sjukt öm i armen med..
Men nu tänkte jag sammanfatta denna vecka lite.

Måndag:
Skolan, satt och halvsov hela webbdesignen sen på bageriet blev det en jävla massa peppakaks bakande, vi var tre pers och gjorde slut på 10 kg peppakaksdeg. Tummen upp för oss (Y)
Sen var det mibas, segt. Efter skolan var jag hemma och vila lite, sen åkte jag och mami till jysk och köpte en datastol, efter det till friskis och tränade puls medel, sheat vad jobbigt, jag har ingen kondition alls nu för tiden ;)

Tisdag:
Började dagen med att vaccinera mig mot svinis, det var lite läskigt. Jag, Evelajana & emelie fick iaf gå in tillsammas :)
Sen hade vi grupparbete och lite webbdesign, sen blev det tandläkaren ;P Jag hade fina tänder, gött det.
Vid 18 var det avslutning med dom små liven :) vi lekte och fika mest, även lite kullerbyttor och hjulningar.

Onsdag:
Skolan, först support i svB och sen skapande verksamhet till halv 1. Jag och evelajna fixade mest med vårat spel:) efter skolan var jag i stan solade och köpte täckstift och läppbalsam :) åkte hem till Emmy efter det, jani var hos henne med. Vi tog en sväng om till k-berg och norrmalm. Vi var hos emelie på norrmalm :) efter det blev det hem och ta en dusch och kolla paradise hotel :D det är så skoj ;)

Torsdag idag:
Skolan, har böm hela dagen. Rätt segt asså ;P
Efter skolan ska bara hem och städa sen är det gymnastikavsluting med barnen :)

Imorgon ska jag, evelajna + familj till IDOL i gbg, fett nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0