Jag sökte mitt hjärta och fann dig.

Mååååndaag,

man tackar för en bra helg iaf, fredags var jag med emmy i uhamn och festade loss! :) träffa även en person som gjorde att jag typ visade alla känslor på en och samma gång ,HAHAH. jag är så dum. i lördags var jag med evelina :) vi chilla i olsfors, måste få träffa dig oftare, du får sluta träna så mkt :p ni kan inte ana vad jag längtar tills den 19 asså, evelina det kommer bli underbart :D för er som inte fatta det så spelar hardcore superstar på liseberg då:D Idag börjde mitt iv val i skolan dårå, natur och frilufsliv;D Vi var ute i björkängen, man skulle klättra upp för en stege sen upp i trädet och plötsligt var man 6 meter över marken, sen skulle man gå balans gång på en smal stock som satt mellan träden. och sen hoppa ner. Man satt fast om ni inte fatta det xD men puuuh, det var as läskigt, men jag vågade iaf :D Ska bli kul att ha natur&frilufsliv denna HT iaf, vi är en as liten grupp med :) ska kolla film med emmy senare ikväll, ha det gött. :)   

pusskalas!


http://www.youtube.com/watch?v=iz0Oq6ifH-8&feature=related en as bra låt som jag verkligen älskar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0