Boys aren't worth your tears.

Tjofjöjt!
slutade 45 min tidgare idag med, böm skulle ha samtal ;D ska ner till stan om en timma typ och träffa evelina :D
imorrn åker jag till jossan så måste packa sen med eftersom jag inte hinner imorn :P har prov i samhällskunskap med, så ska fan gå och plugga nu!
skriver nog mer sen! pussss

HEJ IGEN!! :P
vart i stan med evelina babe idag, vi drack kaffe på espersso house & provade kläder på gina :D sen hämtade vi min dricka tills söndag, me like :D Sen var jag hemma en stund & sen gick jag&emmy på promenix med lady (:
emmy slog i läppen i ett staket och fick fläskläpp :O aj!! men attans vad kul det var xD
evelajna kommer till skolan vid 9 imorrn & hämtar böcker så ska möta henne då. hon är fort sjuk :( 
sov sött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0