Varför vara normal i en sjuk värld liksom?

Tisdag.

hejsan hoppsan!
Idag blev det jobb som vanligt, trivs väldigt bra på jobbet. Fast ibland blir jag helt knäpp på att räkna mediciner, haha. Efter jobbet var jag hemma en snabbis, käkade lite och sen begav jag mig till zandra. :) Vi chilla på lekplatsen sen hem till henne och sen gick vi till robin, där även mood var och sen kom andersson med. gjorde inget typ, sedan gick vi alla ut till lekplasten och jag lyckades slå i min tå och började blöda som aset. så fick gå till zandra och fixa plåster, haha . ;D sen gick jag hem en stund efter :P Imorgon blir det jobb, fast börjar 12, gött att få sova lite iaf ;D sitter här och kollar på mina råttor, sjukt söta är dom! :D aja, ska la gå och ta en dusch eller ngt nu.

pussar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0