rock and roll, save my fuckin soul

Fredag.

först tänkte jag berätta om igår, eftersom jag hade ingen tid & lust att sitta vid datan igår ;P Efter ännu en dag på jobbet gick jag till emmy nästan med en gång, där var oxå linn,lotta&andreas:) Vi gjorde inte mkt, chill typ;) Sen var jag hemma en stund, käkade & fixade mig lite. sedan blev det bussen till stan, där mötte jag evelajna! :D blev så glad att se dig mitt hjärta ;D sen gick vi bara runt typ & sen mötte vi evelina <3 gah, så jag hade två evelinor vid mig :D Vi tre kollade på rydell&quick :D det var bra :) efter t-kvällen åkte jag till emmy igen, haha mys att hon är ensam hemma :D tog en cigg där bara typ, sen och sova :D

Idag:
Jobbet var det helt okej , så varmt när jag skulle cykla hem bara, är så jävla mkt backar ;O:P så gött med helg asså, idag ska vara med bästavän & imorn kväll blir det tjejkväll hos emmy bruttan ;D och idag är det ju löndag :D fick mer än jag trodde, så det var kul att öppna det brevet :D höhö, kanske skriver mer sen,

annars till dess take care,<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0