Lev livet idag, igår har redan varit och imorgon finns inte än.

Onsdag.

Tjohej! Jobbade från 8-12 idag, riktigt gött ;D Sen efter jobbet blev det till knalleland och träffa evelina bästavän,<3 :) Först gick vi till eat och åt tacos buffe, jag var mega hungrig och det smakade bra ;D sen blev det att gå och kolla i massa affärer, jag lyckas shoppa lite på gina. Två par leggis, ett par svarta & ett par vita, ett par korta ljusa jeans & en klänning/lång t-shirt :D fett fint :) sen skulle evelina till judon och jag drog hem typ. senare gick jag till emmy :D vi gjorde typ inget, kollade wild kidz, hah dom är så söta :D ska snart sova, imorn blir det jobb till 17 som vanligt och nästa vecka är min sista jobb vecka, fatta vad snabbt 7 veckor gått :O

Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0