Everything I do, I do it for you

Måndag.

Ska börja med att sammafatta helgen, en toppen helg med väldigt lite sömn ;P  Fredag var det chill hos emmy, :) sov där med ;D Lördag skulle vi haft "tjej"-kväll, men vi var ju typ inga så vi tog dit killar ;D det var la en nice kväll, med visa undantag:P sen vid typ 5 somna jag i emmys säng ;D sen på söndagen vaknade jag vid 9 nio:O kunde inte somna om, så gick upp , ser bobbo ligga i soffan, sätter mig på balkongen och väntar på att emmy eller ngn skulle vakna :P Sen när jag emmy käkade frukost kom emmy på världens bästa ide vi skulle göra :D vi skulle dra till liseberg, men bobbo&andreas ville inte så, det blev bara jag&emmy :D vi hade skit kul, typ max 15 min kö, sen på kvällen ingen alls, vi åkte balder&kolorado massa ;D sen var vi hemma vid midnatt, somande as fort kan jag säga. :)

Idag har man vart och jobbat, suuck, idag var det riktigt kiligt asså;/ :P menmen, jag överlevde ;D Ska la till emmy ikväll en stund :)

puss&kram,syns på stan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0