Then perhaps you fall for me like I fell you..

Lördag.

Igår var jag & evelina och tog ett dopp på almenäs, aah det var ju skit varmt xD :O sen gick vi till henne och bytte kläder&så, sen tillbaka till almenäs, var lite folk där och så(; Lite senare kom Robin,Bobbo,Andersson&mood dit :D Fast efter en stund knöckade vi alla in oss i bobbos bil, då var även danni med, så det var rätt trångt:P haha, vi åkte till Robin och chilla typ:) Sen i stan skulle jag ta tio över ett bussen, men den kom inte förens 20 över :@ och då var dom tvugna att byta buss, så den gick inte förens halv :O @ haha :D

Snacka om att jag var cpetrött imorses, menmen, tror det beror lite på jag är lite förkyld :P Idag blire att åka ut till nitta om en timma typ :) ska träffa mikael, det ska bli kul, var skitlängesedan jag såg han med :D Så hoppas vi hittar på ngt kul :D
Ha en toppen lördag, och suuup lungt ;)

kisses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0