Fuck a bitch, respect a lady, love a woman.

Tisdag.

Hellu! Har inte hunnit/orkat skriva blogg på ett tag, men nu jävlar ska det skrivas. I lördags vara jag med evelina, vi drog till kim, han hade ju typ fest. haha det var la helt okej :) Träffa lillasyster på södra sen mitt i natten, det var ju härligt. (: I söndags har jag lekt med emmy, vi gjorde inte så mkt,först var vi i knalle iaf,köpte näspiercing&godis. Senare var evi en stund i sparsör, det var rätt boring. men fick ju se hur lowe såg ut iaf :D Sen bestämmade vi att vi skulle ta våran road trip imorgon (måndags) och att emmy skulle sova hos mig. Fast vi sov inget, haha emmy sa "det är ingen ide att vi sover för då kommer vi aldrig orka upp" haha, så vi var vakna hela natten och vi fem på morgonen gav vi oss av. haha tidigt xD Tåget mot åmål gick vid sex, stannade vid en del städer på vägen så vi såg mkt. :) Vid 9 var vi framme i jävla fucking kuk Åmål :D haha, det var typ helt dött, men vi gick till centum och tog frukost, eller aah emmy käka macka och jag drack kaffe. Sen påväg mot bussen kom vi på en ramsa som vi eller mest jag sjungde "oo aa åmålare, vi är ju boråsare" haha typ så gick den :D klockan 11 var vi framme i Bengtfors, letatde upp en pizzeria, tog ut pengar,käkade,gick och kollade i affärer. :) Jag hittade ett par as söta låga converse på rea :) rosa/vit rutiga :D Vid halv ett tog vi bussen mot Färgelada, helt dött där med typ. Tog en kaffe & köpte dricka på tempo :D Sen blev det bussen igen, haha jag och emmy låg ner och typ somna tills han började köra galet. sen stanna vi i frädefors och bytte buss mot vänersborg. I vänersborg vänta vi på tåget som gick enda hem :) Haft en skit nice dag emmy, bara vi som har så sjuka ideer<3

Så igår när vi kom hem blev det sova nästan med en gång, jag somnade verkligen skit fort. Haha, idag blir det chill.
ska iaf sola sen med göttgöttgött :D

tycker om dig sötnos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0